Tuesday, February 26, 2008

Online dating
































7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Salut! Felicitari pentru poze!
Imi plac mult, au mult culoare, profunzime si perspectiva.
Pasiunea fotografiei m-a captat si pe mine(ostrovan.ro), sper sa ma tina cat mai mult.
Daca te intereseaza un schimb de linkuri, da-mi de stire.
Bafta

7:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excelenta serie. Excelenta poveste. Am stat cu inima la gura pana la sfarsit :D Bravo.

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Buna, foarte funny si inspirata povestea, bv!

Numele meu este Oana si fac parte din echipa de organizatori ai Webstock-primul eveniment din Romania dedicat blogging-ului si fenomenului web 2.0. As vrea sa te invit sa participi la proiectul de fotografie pe care il derulam in cadrul evenimentului- se numeste Project PXL si va consta in realizarea unei reviste digitale de fotografie ai carei continut va fi compilat din imagini trimise de pasionatii de fotografie. Despre reguli, categorii etc. poti citi pe http://www.webstock.ro/project-pxl . Termenul limita pana la care pot fi trimise fotografiile este 25 septembrie inclusiv.

Numai bine si inspiratie maxima,
Oana G

8:14 AM  
Blogger Cinezee said...

foarte frumoase si profunde s unt fotografiile tale , cad si povestea in imagini creata de tine

10:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Foarte tare seria :)) O poveste de nota 10. felicitari pentru realizare!

10:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Si mie imi place. felicitari

7:30 PM  
Blogger ORIO said...

Faina tema. Felicitari!

1:47 PM  

Post a Comment

<< Home